Pages

Wednesday, April 6

Love by Kazaky!

This video reminds me on how GAY I can be. Move over, Lady Gaga! Lol.


Kazaky: Love Lyrics


[Repeat x3] 

You want me 

You love me 
You hate me 
I don't care 



You want me 

You love me 
You hate me 



I wanna f**king you 

Money, trend, fame, sex, 
"B.M" club, fashion new 
you and you and Gareth Pugh 



I wanna f**king you 

Money, trend, fame, sex, 
"B.M" club, fashion new 
you and you and Gareth Pugh 



F**k, Money, Trend, Fame, Sex 

"B.M", fashion new 
you and you and Gareth Pugh 



[Repeat x6] 

You want me 
You love me 
You hate me 
I don't care 



Love 

Don't don't 
Want 
Don't don't 
Hate 



Don't don't 

Hate 
I Don't Care 
Love love 
care 
Want want 
care 
Hate hate 
care 
Hate hate 
I Don't Care 
Love love me me 
Hate hate me me 
Want want me me 
Hate hate 
I don't care 
Love me 
Hate me 
Love me 
Want me 
hate me hate me h-hate me 
Love me 
Love love me me 
Hate hate me me 
Want want me me me 
I don't care 
Love me 
Hate me 
Love me 
Want me 
hate me hate me h-h-hate me

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...